5 juni 2017
[caption id="attachment_8513" align="alignleft" width="300"]
pitcher Rene de Bruijn - Sjaak Verweij[/caption]
Dat de SAM-pitch populair is en bovendien ook nog eens zeer effectief, is inmiddels doorgedrongen bij andere werkgeversnetwerken in Nederland, zoals ook Baandomein, ons bevriende Zuid-Limburgse werkgeversnetwerk. Tijdens een match-uurtje mag een kandidaat pitchen.

Als SAM-bestuur waren we te gast bij Baandomein en getuige van de pitch van René de Bruijn, een HBO-docent bij Hoge School Zuyd, die vrijwillig op zoek is naar een nieuwe uitdaging. Het ging hem goed af, maar ja een docent heeft uiteraard het voordeel dat ie gewend is om voor een groep te staan..…
Creatief en opvallend
Tijdens zijn pitch vertelde hij dat hij tijdens een workshop Personal Branding geleerd had om jezelf ‘stevig’ neer te zetten, zodanig dat men jou niet snel zal vergeten.
Het is hem gelukt, want na afloop van zijn pitch deelde hij zijn visitekaartje uit. En wat voor één. Wat op het eerste gezicht een gewoon visitekaartje leek, bleek uitvouwbaar te zijn. Uitgevouwen is het een overzicht met allemaal themablokken zoals Competenties, Vaardigheden, Opleidingen, Ervarings- & Kennispeilers en Wat-zoek-ik. Feitelijk een CV en Zoekprofiel tezamen in een ‘notendopje’.

Complimenten voor René de Bruijn. Heel creatief, opvallend. Dit blijft op het netvlies hangen! Oh ja, als je geïnteresseerd bent in René, klik dan door naar zijn
LinkedIn profiel.
[caption id="attachment_8513" align="aligncenter" width="625"]
pitcher Rene de Bruijn - Sjaak Verweij[/caption]